.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عسكراولادي :اجماع عمومي اصولگرايان به سمت احمدي‌نژاد

دبير كل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري گفت: اجماع عمومي اصولگرايان به سمت احمدي‌نژاد بوده و موضع اصولگرايان در انتخابات دهم، رقابت با اصلاح‌طلبان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حبيب‌الله عسكراولادي عصر امروز در جمع اصولگرايان گيلان در محل حزب موتلفه اسلامي استان در خصوص موقعيت اصولگرايان در انتخابات دهم رياست‌ جمهوري افزود: بايد تلاش كنيم اصولگرايان به يك جمع‌بندي واحدي برسند و نبايد از رايزني‌ها مايوس شويم و مي‌توانيم وحدت بالايي را در اصول‌گرايان پديد آوريم.
وي اظهار داشت: اخيرا برخي شخصيت‌ها و حتي كانديداها با مقام معظم رهبري ديدارهايي داشته‌اند و معظم‌اله نظرشان اين است كه انتخابات دهم يك انتخابات حداكثري باشد و بيشتر از انتخابات گذشته مردم شركت كنند.
عسكراولادي ادامه داد: آقا فرمودند هر كس انتقاد به رئيس جمهور و اعضاي دولت دارد به طور شفاف و صميمي بگويد و تخريب و سياه نمايي نكند و اعضاي دولت نيز با مردم شفاف سخن بگويند.
دبير كل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري با بيان اينكه رئيس جمهور دولت دهم بايد بيشتر از دولت نهم اقتدار داشته باشد، تصريح كرد: دولت دهم بايد بتواند در صحنه‌هاي بين‌المللي با اقتدار مناسب‌تري عمل كند.
وي افزود: در حال حاضر احمدي‌نژاد در بين مردم محبوب است اما بايد به برخي دغدغه‌هاي مراجع تقليد، دانشگاهيان و... پاسخ دهد.
عسكراولادي تاكيد كرد: خواسته مقام معظم رهبري اين است كه انتخابات ما براي دنياي اسلام يك الگوي انتخاباتي باشد و هر كس رأي آورد رئيس جمهور همه باشد.
وي با اشاره به موضع اصولگرايان در خصوص احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: به طور يقين احمدي‌نژاد كانديداي انتخابات دهم است و اجماع عمومي اصولگرايان به سمت وي است و اگر كساني از اصولگرايان نيز در اين انتخابات كانديد شوند قطعا نامزد اصولگراها نخواهند بود.
عسكراولادي با اشاره به برخي رايزني‌ها با كانديداهاي اصولگرايان اذعان داشت: اگر مجموعه اصولگرايان روي احمدي‌نژاد به اجماع برسند كانديداهاي ديگر اصولگرا به نفع كانديداي نهايي اصولگرايان كناره‌‌گيري مي‌كنند.
وي اضافه كرد: همه بايد تلاش كنيم انتخابات رقابتي داشته باشيم و هر كس را كه شوراي نگهبان قبول كرد، نامزد انتخابات رياست جمهوري است.
دبير كل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري به رقابت با اصلاح‌طلبان اشاره كرد و بيان داشت: پس از تاييد كانديدا از طرف شوراي نگهبان نبايد بگوييم نامزدهاي اصولگرا حق هستند و اصلاح طلبان حق نيستند بلكه موضع اصولگرايان در انتخابات دهم، رقابت با اصلاح‌طلبان است.
عسكراولادي تصريح كرد: اگر اصولگرايان پيروز انتخابات شوند با اصلاح‌طلبان رفاقت كنند و اگر اصلاح‌طلبان رأي آوردند رقابت را كنار گذاشته و براي ساختن كشور رفاقت كنند.
دبير حزب مؤتلفه اسلامي گيلان نيز در اين جلسه گزارشي از نشست مجموعه اصولگرايان گيلان در خصوص انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري ارائه داد.
حسن كربلايي افزود: در بين گروه‌ها و جريانات سياسي گيلان اتفاق نظر و وحدت خوبي برقرار است و بايد در تهران و مركز تلاش شود تا همه گروه‌ها به يك وحدت كامل برسند و در نهايت يك كانديدا از طيف اصولگرايان مطرح شود.
وي اظهار داشت: اگر در دوره گذشته و در برخي انتخابات‌ها نيز اختلافات و نظرات مختلفي در سطح استان‌ها مطرح مي‌شود، از طرف مركز اين مسايل بروز مي‌كند.
كربلايي خاطر نشان كرد: اكثر گروه‌ها و طيف‌هاي اصولگرايان گيلان بر حمايت از احمدي‌نژاد در دوره دهم رياست جمهوري آمادگي دارند و در اين زمينه نشست‌هايي را نيز آغاز كرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.